2010. február 22., hétfő

Talán ez is segíthet

Kint láttam azt, hogy az élelmiszerek mellett(a boltokban) ott szerepelt 1-től 10-ig a
környezetet terhelő értéke,pl: argentin bélszín:9-es mert nagyon messziről jön az árú, a szállításnál sok dízel ég el ami károsítja a természetet.
Az osztrákoknál külön ismertetőkben ár- érték arány és a környezetvédelmi pont alapján osztályozzák az élelmiszereket.
Na ha ez bejönne Magyarországra is, akkor "minden szutyok ami a nagy multiktól nálunk landol" történet végét jelentené. Na ja, erre még sokáig utazhatunk.
http://www.catering.at/news_v_spargel.php

3 megjegyzés:

  1. Bizony, magyar spárgát a magyaroknak, osztrákot az osztrákoknak.
    De ez az osztrák német nekem még mindig nagggyon idegen..:-) Te hogy szoktad meg?

    VálaszTörlés
  2. Egy napot voltam egy magyar szakáccsal együtt kint a kezdetek kezdetén, aki épp a lelépő volt ott, másnaptól nekem kellett a konyhát vinni csupa-csupa kedves Bécsi dialektussal együtt.A Kempis német konyhafőnökömnek mindig mosolyt csalogatott a bécsi dialektusom.

    VálaszTörlés
  3. Nnna, az szép lehetett! Én amikor először hallottam beszélni az osztrák kollegát abban sem voltam biztos, hogy németül beszél. Azt hittem ez a rétoromán:-)

    VálaszTörlés